به زودی ..... coming soon in full power

سلام به همه ی دوستان عزیزم !
قصد دارم با حمایت شما دوستان عزیزم یکی از کاملترین وبلاگهای درباره ی موزیک ایرانی و جهانی رو راه اندازی کنم و این میسر نخواهد بود مگر با کمک شما دوستای خوبم......  

.....first post coming sooon

نظرات 8 + ارسال نظر
Science_Ripper 1387,12,19 ساعت 00:07

afarin peyman
kheili khoobe
moafagh bashi
manam poshtetam

البنه عرض بکنم که ایشون خیلی به من لطف دارن و اکثر کارهای گرافیکی بلاگ رو ایشون انجام خواهند داد !

azamusic 1387,12,19 ساعت 09:12

اول اینکه سلام
دوم اینکه امیدوارم وبلاگ دانلود نباشه! درسته؟
سوم اینکه موفق باشید.

نه عزیزم ... وبلاگ دانلود نیست ! من مخالف شدید کپی و دانلود هستم !

نوشین 1387,12,19 ساعت 14:49 http://nooshita20.blogfa.com

سلام
خیلی خوبه.
موفق باشی:)

سلام سلام
من اومدم
امیدوارم که آلبوم بنیامین هر چه زودتر بیا
آخه دیگه دارم منفجر می شم
خوشحال می شم شما هم بیایید به وبلاگم
فعلا

ایمان 1387,12,19 ساعت 16:43

salam peiman jan
tasise weblogeto bet tabrik migam
kheily aali
agar tu tarraahie web loget az nazare honary komak khaasty,dar khedmatetam
movvafagh baashy

چشم حتما !!!!!

سلام...

موفق باشی و مبارکه
راستی وبت رو توی وب گروهی هم همون مدلی که من بقیه رو گذاشتم بذار

بهارک 1387,12,20 ساعت 18:52

سلام پیمان جان وبلاگ جدیدت مبارک باشه
امیدوارم که موفق باشی و قدم وبلاگت انقدر سبک و عالی باشه که آلبوم بنی واسه بعد عید بیاد بیرون...

مرسی !!! ممنونم !!
فعلا که اولین پست بلاگم خوش قدم بود !!!!!!!!!!
شماها باید حمایت کنین !

FATI JOOON 1388,02,19 ساعت 03:14 http://NASLEMAN.NET

بگو نسل ما کجا رفت؟
نسلی که اومد بباره!
نسلی که از آیینه رد شد، بی صدا به یک اشاره!
نسلی که می خواست زمینُ توی آسمون بکاره!
حتا آسمونش امروز، توی قابی از حصاره!

دوست عزیز سلام
به روزم . . . و منتظر حضور سبزت
WWW.NasleMan.NET

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد