خبرهای کامل .... و این بار موثق از بنیامین !

داستان را از اینجا شروع می کنیم ... !

چند روزی بود که سایت ترانه شرقی در حال آپدیت شدن بود تا اینکه ..... بالاخره روز گذشته (دوشنبه 19 اسفند) سایت جدید خود را افتتاح کرد...!
با خبرهایی جدید ....

بالاخره رسما خبر انتشار آلبوم دوم بنیامین از سایت ترانه شرقی اعلام شد ! 

بازهم تاریخ دقیق اعلام نشده اما احتمالا تا آخر فروردین و احتمالا چند روز قبل از کنسرت بنیامین در تهران منتشر خواهد شد !
خبر جدید این است که پس از انتشار البوم دوم .. کنسرت بنیامین نیز در تهران و در 2 سانس بر گذار خواهد شد.... که جزییات این کنسرت به زودی از طریق ترانه شرقی و به طبع آن از این وبلاگ منتشر خواهد شد... 

جالب آنکه اسم آلبوم جدید بنیامین تا انتشار آن اعلام نخواهد شد ! 

برای اطلاعات بیشتر به سایت ترانه ی شرقی به نشانی : http://www.taranehsh.com مراجعه کنید.... 

نظر فراموش نشه !

نظرات 9 + ارسال نظر

فقط می تونم بگم انشاءالله!

بهارک 1387,12,20 ساعت 21:23

سلام پیمان جان
امیدوارم همینطور بشه...
پیش به سوی اولین کنسرت بنیامین در تهران...

azamusic 1387,12,20 ساعت 22:35

اول اینکه سلام
دوم اینکه من می خواهم چند پست از وبلاگتون بگذره تا رویکرد وبلاگ شما را ببینم و بعد با همان اسم و توضیح لینک کنم. البته فکر کنم خبری باشه!

درسته .. ما اینجا چیزی برای دانلود نخواهیم داشت.....مگر ارایه شده توسط خود شرکت ها برای دانلود !

Science_Ripper 1387,12,21 ساعت 00:19

That's nice

سلام آقا پیمان
مبارکه وبلاگت ایشالله که موفق باشی و زودتر آلبوم بنیامین هم بیاد و خوشحال بشی.به وبلاگ من هم سری بزن خوشحال میشم.راستی لینکت هم کردم.

شاد باشی
یا علی

نیلوفر 1387,12,22 ساعت 22:20

سلام من تیزر کنسرت بنیامینو مممممممیییییخوام نمیتونم پیدا کنم کمکم میکنی؟۰

سسلام...من لینک دقیقی ندارن ازش...اگر می خواین ای-میلتون رو برام خصوصی بذارین براتون می فرستم !!!

احسان 1387,12,23 ساعت 03:04 http://www.cd-mp3.blogfa.com

سلام دوست عزیز
تبریک میگم به خاطر راه انداختن این وبلاگ
من وبلاگ شما رو لینک کردم .امیدوارم موفق باشید...

سلام داش پیمان
ممنون که اومدی
خوشحالم کردی
من که دارم ثانیه شماری می کنم واسه آلبوم بنیامین
امیدوارم هر چه زودتر بیاد
لینکت کردم

مریم 1388,01,14 ساعت 21:56

مردیم از انتظار

ما هم همینطور !
ما که خیلی وقنه مردیم !!!!!!
ایشالا ایندفعه داره یه خبرایی میشه . تا چند روز دیگه چتد تا خبر موثق و حتمی میذارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد