عکس هایی از دیجی پک آلبوم بنیامین ((۸۸))

طبق قولی که داده بودم چند تا عکس از دفترچه و خود بسته براتون گذاشتم ....

امیدوارم به خاطر کمبود کیفیت ناراحت نشید !!!!



س



نظرات 19 + ارسال نظر

سلام / ۱- خب کاملا مشخصه که با درخواست بنیامین بوده!‌البوم های بنیامین همینطوری بوده وهست!‌یعنی ملودی محور/ ۲- منظورت از قبلا تک بودن پیام در تنظیم دقیقا کجاست!؟ البته به عنوان یک تنظیم کننده خوب قبولش دارم ولی اگه یه خورده دقت کنی بخشی از تنظیمات البوم نریمان رو توی ۸۸ می تونی حس کنی!‌/ موفق باشی

ببینید تا حالا تنظیم های خیلی موفقی از پیام شمس دیدیم که نمونه اش :‌آلبوم سونامی مهدی مقدم /در رمانی که آلبومها کاملا مبتدی بودن و حرفی برای گفتن نداشتن ... آلبوم تابستان ۸۶ نریمان....تک آهنگ محسن و سعید پانتر(چه جوری...) ... موسیقی فیلم موفق مجنون لیلی که مدیون صدای مازیار فلاحی و تنظیم های فوق العاده ی پیام هستش ....
البته اینها کل کارنامه ی موفق پیام شمس نبود ..فقط جزیی از اونو گفتم ...
در ضمن پیام توی تنظیم هاش سبک و سیاق و صداهای منحصر به فرد خودشو استفاده می کنه .. به طوری که هر آلبومی رو که تنظیم پیام باشه رو گوش کنی و ندونی .. کاملا متوجه سبک پیام شمس میشین...شاید همین یه مقدار باعث شده در بعضی از ترانه های (۸۸) شما احساس شباهت به آلبوم های نریمان و مهدی مقدم داشته باشین ...
موفق باشین.....

بهارک 1388,02,21 ساعت 22:28

سلام:
عکسها خیلی خوب بودن...دست گلت درد نکنه...کیفیتش هم خوب بود خیلی بد نبود...
موفق باشی...

خواهش می کنم !!!!

سلام دوست عزیز
وب رسمی هواداران بنیامین بهادری،با اعتراض هواداران بنیامین بهادری،به توهین نامه
نوشته شده در سایت موسیقی ما
منتظر حضور ونظرات سازنده ی شما هستیم
با تشکر
داداش علی،مدیر وب هواداران بنیامین بهادری

چشم !

نویج 1388,02,24 ساعت 11:57

آقا خجل شدیم خفن
ممممممننننننووووون

چاکریم آقا !
چه حرفیه !!!!!

نننننننن 1388,02,27 ساعت 22:08

چه قدر زشته

azin 1388,02,29 ساعت 00:30

Thanks a lot !

بهارک 1388,02,30 ساعت 10:05

سلام:
پیمان جان میشه عکسای مجله ی ایران دخت رو هم برامون بذاری؟
مرسی

آخه راستش اسکنر ندارم ...
عکسا به نظرم کیفیتش مطلوب نیست ...
ولی سعی می کنم بذارم ...

میتراسلیمانی 1388,02,31 ساعت 12:14

سلام دادا دستت درد نکنه البته چشام ۴ تا شد!
میگم نسبت به اون گفت گوئی که داشتیم دارم باهات هم عقیده میشما
گرفتی چی رو میگم؟

نه !!!
یه کم توضیحات بیشتری بدی قضیه رو میگیرم !!

پیمان 1388,03,01 ساعت 17:15 http://pemimusic.blogsky.com

خب آره !!!
موافقم ولی کامل متوجه نشدم منظورتو !

سلام دوست عزیز
بنده یکی از مدیران وبلاگ امیر کاشانی خواننده پاپ ایران هستم میخواستم بدونم آیا پیشنهاد من رو برای تبادل لینک میپذرید؟ بنده لینک شما رو قرار دادم شمام یکی میشه لینک ما رو بذارید اگه تمایل ندارید سریعتر خبرم کنید
مرسی
فعلا بای

بله قربان ..
شما لینک شدید...

سلام دوست عزیز
وب رسمی هواداران بنیامین بهادری با متن کامل مصاحبه ی وعکس های بنیامین بهادری با مجله های "ایران دخت" و "زندگی ایده آل به روز شد"
منتظر حضور ونظرات سازنده ی شما هستیم
با تشکر

میتراسلیمانی 1388,03,04 ساعت 23:57

سلام دادا پیمان مصاحبه بنیامین رو تو ایده آل خودنم حرفاش جالب بود!

مرسی !! اره همینطوره !

میتراسلیمانی 1388,03,05 ساعت 11:48

دادا جان سلام دارم
اگه دقت کنی قبل از نظرات گذاشتم! اما خوب فقط به تلویزیونی ها می رسم میدونی که امتحانو ازاین حرفا!

اگه شبکه جام جم رو داری اونارو میخوام!

آقا پیمان ممنون ازت.آخه اون عکسهایی که از دی جی پک گذاشتین،فکرکنم از روش با موبایل یا دوربین عکس برداشته بودین.لذا کیفیت تصویری نداشت
اگه میشه با کیفیت بالا(800)اسکن کنید.راستی توی سایت(http://www.tinypic.info آپلود کنید

چشم....ولی متاسفانه فعلا خیلی سرم شلوغ هست...شرمنده..

بهارک 1388,03,23 ساعت 10:26

سلام:
خوبی؟جان بهارک آپ کن دیگه
راستی یه خبر خوش بنیامین جواب ای میلم و داده دارم از خوشی میمیرم...
قربونت...

ایول !
میشه جوابشو به ما هم بگی !؟؟

بهارک 1388,03,25 ساعت 20:44

سلام:
راستش نمیشه اینجا بگم...sorry

آریا (مدیر) 1388,03,29 ساعت 12:02 http://www.ch98.ir

وب بسیار عالی و زیبایی داری
به من هم سر بزن. درصورتی که مایل به تبادل لینک هستی
منو با نام "آوای زیرزمینی" لینک و در بخش نظرات من اعلام کن که با چه نامی لینکت کنم.

ممنون از نظرتون....من شما رو لینک کردم .. !
با همین نام اگه لینک کنین ممنون میشم !

سلام آقا پیمان
به روزم خوشحال میشم مثل همیشه سر بزنی.
یا علی

حتما !

لیلا 1388,04,05 ساعت 14:49

پیمان لطفا وب رو از دست این روانی بگیر
داره بنیامینو خراب میکنه
من براش نوشتم ولی میدونم که تاییدش نمیکنه یا پاکش میکنه
آخه مگه مجبوره وب رو بگیره دستش
و هی بگه نمیتونم آپش کنم!!!!!!!!!!!!!
دیگه این وب اعتبارشو از دست داده
بخاطر بنیامین
وب رو از دست این تمساح نجات بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد