سری کامل DigiPack آلبوم 88

با سلامی تک ! 


امروز هدا خانوم لطف کردن و سری کامل عکس های دی جی پک به دستم رسید ! که من برای اینکه هم وب سنگین نشه هم یه سری خاطرات تلخ و شیرین و یادآوری کنم ... عکس های دیجیپک به همراه نامه ی بنیامین به طرفداران (نوروز 87) و مقاله ی پر حرف و حدیث نسل سوم روزنامه ی جام جم(مرداد 87) رو به صورت یک فایل زیپ و با حجمی کم برای دانلود آماده کردم!!! 

مقاله ی جام جم رو گذاشتم تا بدونید که حتی به اخبار روزنامه هم نمیشه اعتماد کرد ! 

و فقط سعی کنید اخبار بنیامین رو از منابع معتبر پیگیری کنید ! 

ماشالله کم دشمن نداره ستاره ی پاپ دوست داشتنی کشور ما ! 

امدوارم خوشتون بیاد ! 

نظر نشه فراموش ! 

http://www.mediafire.com/?sharekey=c4c763b34de7ca88d1014a7a667fa2b4e04e75f6e8ebb871

نظرات 13 + ارسال نظر

سلام خسته نباشین

وبلاگ خوب و قشنگی داری از وبلاگ ت خوشم اومد .

ادرس وبلاگ شما رو لینک کردم .

مایل هستین تبادل کنیم ؟

اینم ادرس من http://mjm372.blogsky.com/

لینکتون کردم ..!

میتراسلیمانی 1388,04,12 ساعت 14:54

سلام دادا
شوما خوبی؟
شما چه خبر خبرا پیش شماست؟!!!!

سلامتی ! فقط این خبر پیش ماست!
بقیه خبرا پیش شماست !

سلام آقا پیمان
من نظرات را بدون کم و کاستی تأیید کردم.پس لزومی نداره که دوباره بحث کنیم..
شاید نظر خودتون ثبت نشده،وگرنه من همه ی نظرات مربوط به موضوع را تأیید میزنم
راستی داداش؛اجازه میدی این آپ را روی وب خودمون بذاریم؟؟؟منتظر جوابت میمونم
ممنون

خواهش می کنم ... موردی نداره ....

محدثه 1388,04,13 ساعت 19:40

پیمان جان مرسیییییییییییییییییییییییییییی

خواهش می کنم !!!!!
اینا وظیفه اس برای خواننده ی عزیز و مورد علاقه ی خودمون !

سوسن 1388,04,13 ساعت 20:01

سلام
آدرس ایمیل آقای بهادری چیه؟

benyamin@benyaminmusic.com
بنیامین گفته که جواب تمام ای میل ها رو خودش میده...
جواب ای میل من رو هم چند روز پیش خود بنیامین عزیز داد....

سوسن 1388,04,13 ساعت 22:38

پس این آدرسی که پایینه نامه به طرفداران نوشته شده چیه؟

مگه نباید آخره آدرسyahoo. com باشه ؟ دقیقا کی جواب شما

رو دادن؟ این آدرسی که نوشتید رو send to کردید؟

اون ای میلی که پایین نامه هست مال اون طرفداری هست که نامه رو اسکن و تکثیر کرده .. ای میل اصلی بنیامین که جواب من رو دیروز خود بنیامین عزیز داد این هست : benyamin@benyaminmusic.com

سیما1 1388,04,14 ساعت 10:18

سلام اقا پیمان این مطلب چه جوری دانلود می شه نامه همونی که تو مجله اتفاق نو چاپ شد

سلام . ببینید این فایل رو به اشتراک گذاشتم..وقتی لینک رو باز می کنید باید روی اسم فایل کلیک کنید و بعد چند ثانیه فایل شروع به دانلود می کنه....
اگه مشکلی داشتین بازم بگین...

Hoda 1388,04,14 ساعت 22:07


چه قدر خوب که شما تونستین عکسارو از ایمیلتون دانلود کنید دیگه داشتم ناامید میشدم /خسته نباشین

خواهش می کنم هدا جان !
وظیفه بود !!!!!!!‌~~~~~~~~

سوسن 1388,04,15 ساعت 06:22

سلام
مرسی از جوابتون پس چرا جواب منو ندادن فکر کردم اشتباه فرستادم.شما کی فرستادید که دیروز جواب دادن.ببخشیدا هی سوال میکنم آخه خیلی وقت منتظرم!

خب حدودا ۱۰ روز طول کشید تا جواب داد !

باران 1388,04,15 ساعت 19:16 http://elysium.blogfa.com

سلام.
بلاگت توپ. من شما رو لینک کردم بااجازه. :)

لطف دارین !!!
بلاگ شما قشنگتر بود !!
لینک کردم.
~

آی دادا سلام
کوجایی بی معرفت شدیا!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام ! شما کجایی !؟
کم سعادت شدیم !! باور کن سر میزنم ! ولی یه کم بی معرفتی می کنم !
چشم از این به بعد بی معرفتیامو جبران می کنم !

سیما۱ 1388,05,03 ساعت 08:07

اقا پیمان عین همون ادرسی که دادید رفتم ولی چیزی برای دانلود پیدا نمیشه نمی دونم چی کار کنم

نمیدونم والا !!!!!!!

سلام آقا پیمان
خوبید؟
چه خبرا؟
چرا دیگه نمی یایید انجمن
بابا دلمون براتون تنگ می شه آخه
راستی من آپم
خوشحال می شم یه سری هم به ما بزنید
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد