مصاحبه با پیام شمس !

خبر ویژه ! 

 

 

این هم مصاحبه ی جدید سایت سانگ بی سانگ با پیام شمس ! خیلی خیلی خیلی جالبه!
حتما دانلود کنید ! 

صحبت های جالبی هم در مورد بنیامین و آلبوم 88 در این مصاحبه میبینیم ! 

http://www.songbsong4.com/download-payam-shams-interview-s1867

نظرات 17 + ارسال نظر

سلام پیمان جان
مصاحبه ی جالبی بود...
چون پیام شمس تنظیم کننده ی آلبوم 88 بنیامین بوده؛به نظرت این مصاحبه را روی وب خودمون قرار بدم؟؟؟
خواهشن توی وب خودم جوابمو بده،منتظرم

هفت رنگ 1388,04,16 ساعت 22:07 http://7rang.ir/counter/

با سلام[لبخند]

یک شمارنده بازدید کنندگان سایت،زیبا به صورت فلش.

برای وبلاگ شما ، با امکانات جالب

HAMI DESIGN 1388,04,16 ساعت 23:04

وبلاگ جدید مبارک رفیق

واقعا ممنون عزیزم !!!
حالا توی یه پست ویژه ازت تقدیر خواهد شد ~

علی 1388,04,17 ساعت 23:15

یک تنظیم ککنده مزخرف ومغرور

کاملا مخالفم.....

سلام آقا پیمان
ممنون از بازدید و نظر و نقدت،واقعا خوشم اومد
داداش من:::
1_من اسمم علی رحیمی کناری.یعنی کناری کنیه من.پس شما دیگه به نام کناری منو خطاب نکن،لطفا

2_درمورد حرفها و کارایی پیام شمس،تمامی دوستان نظرات قابل دفاعی دادند.پمنم نظرم را گفتم ..پس لازم نیست تکرار کنم

3_ما تو ایران تنظیم کننده ی خوب زیاد داریم==>>تا اونجایی که الآن به ذهن دارم: میلاد ترابی،نیما وارسته،مهران خالصی،الیاس شیرزاد
تنظیم کننده ی باسواد داریم،اما متأسفانه کم .مثل بهروز صفاریان و شهاب اکبری

4_امیدوارم قانع شده باشی

متاسفانه اصلا قانع نشدم...
ببینید همونطور که سوابق پیام شمس رو میدونید نمیتونید سوابق درخشانش رو انکار کنید...درسته ؟؟
میلاد ترابی همونطود که داریم در کارهای جدیدش میبینیم هیچ حرفی برای گفتن نداره و دایما داره تنظیم های (کما) رو تکرار می کنه و باهاش بازی می کنه...
نیما وارسته هم که هیچ کس در ناتوانی او شک نداره .. مطمین باشید اگر آلبوم بنیامین ۸۵ رو کس دیگه ای تنظیم می کرد موفقیت اون آلبوم چند برابر می شد....در ضمن پس از شکست آلبوم (باورم کن) سهیل تهرانی با تنظیم نیما وارسته منتظر شکست آلبوم(کما۲) هم باشید..
درباره ی مهران خالصی و الیاس شیرزاد هم که اصلا در زمره ی تنظیم کننده های حرفه ای نیستن...
بهروز صفاریان هم کارهایی که بعد از (شبح) انجام داده که هیچ چنگی به دل نزده...اینو همه میدونن و دیدی که در آلبوم (بی خوابی) سعید شهروز تا حد زیادی (شبح) رو تکرار کرد و تک آهنگ های جدید بهنام صفاریان(سراب و ...) هم حرف های منو کاملا تایید می کنه..
سیروان هم تنظیمهاش کاملا کاور آهنگ های خارجیه...مثل تراک ۲و۳و۴و۵و۱۰.....درضمن اگر توی کارهای سیروان دقت کرده باشین میبینید که میکس و مسترینگ کارهای سیروان بسیار ضعیفه و کیفیت خروجی صداها بسیار پایینه...درحالی که تنظیمهای پیام اکثرا ساده و حرفه ای در عین حال با کیفیت بسیار بالایی هست.....
اگرم به نظر شما حرفهای پیام شمس مغرورانه بوده پس باید صحبت های بنیامین عزیز رو یک خودستایی کامل بدونیم ولی این صحبت کاملا غلطه ... چرا که اخلاق حرفه ای یک هنرمند که خودش رو به نوعی خاص میدونه باید به همین شکل باشه...
و در آخر اینکه شما به توانایی پیام شمس شک نکنید...چرا که همونطور که میدونیم بنیامین خیلی باهوشه و در انتخابش اشتباه نکرده و همونطور که توی مصاحبه اش گفت ..گفت من در حال حاضر بهتر از پیام شمس پیدا نکردم و کاملا هم اخلاق این دو نفر با هم سازگاری داره و من رفتار و شخصیت هم بنیامین و هم پیام رو واقعا دوست دارم...ایشالله که موفق باشن....

مریم 1388,04,19 ساعت 01:23

برو پیش یک روان پزشک که عاشق اخلاق این دو نفر هستی ..دوتا ادم مغرور و عقده ای

... 1388,04,19 ساعت 18:58

ولی حرفاش راجبه بنیامین یه جوری بود...
انگار زیاد هم ازش خوشش نمیاد!

به نظر من اینطور نبود...
اتفاقا اخلاق خیلی شبیه به همی دارن !

سوسن 1388,04,20 ساعت 17:56

سلام
آدرس ایمیلتون رو میشه بدید!

pemi.88@gmail.com
!
~

الی 1388,04,20 ساعت 21:04

انگار بنیامین دشمنش بود عجیبه که نفهمیدی...

نمیدونم !!!! من که اصلا چنین چیزی احساس نکردم !
کدوم قسمت مثلا !؟

کامران 1388,04,21 ساعت 00:34

بنیامین دیگه از این تنظیم کننده بهتر پیدا نکرد ؟
من که ۸۵ رو بیشتر دوست داشتم ..این قدر که از مهدی مقدم تعریف کرد کسی ندونه فکر میکنه در مورد چه خواننده ای داره حرف میزنه بعد در مورد بنیامین بعد از کلی فکرکردن ومکث ..میگه دوست خوبم ..خوبه والا ...تروخدا یکی به بنیامین بگه دیگه با این کار نکنه ..ولی خب مغروره به حرف کسی گوش نمیده

پیمان 1388,04,21 ساعت 15:26 http://pemimusic.blogsky.com

واقعا نمیدونم چی بگم ! دوستانی که میگن تنظیمای نیما از پیام بهتر بوده بیان برای من توضیح بدن که تنظیم شامل چه چیزایی میشه...با چه فکری میان میگن تنظیم وارسته از شمس بهتر بوده .. بگن ما هم یاد بگیریم...! یا اینکه بگن بنیامین بره دوباره شمس رو بذاره کنار از نیما وارسته دعوت به همکاری کنه ![خنده]
خواهشن روی حرفایی که میزنید فکر کنید...
به نظر شما چرا صدای بنیامین توی این آلبوم تا این حد قابلیت های خودشو نشون داد ؟؟
این به کیفیت ضبط صدا و افکتهای منطبق با صدای بنیامین بر نمیگرده ؟
به تنظیمهای به ظاهر ساده اما فوق العاده حرفه ای پیام شمس که کاملا زیر سایه ی صدای بنیامین قرار گرفته بر نمیگرده ؟؟؟
خواهش می کنم کارهای حرفه ای پیام شمس رو با کارهای فوق آماتوری نیما وارسته که توی کارنامه ی تنظیم خودش تا حالا فقط آلبوم 85 که به لطف صدا و آهنگسازی بنیامین معروف شد رو داره مقایسه نکنید...اگر تنظیم کننده ی خوبی بود بنیامین توی حرفاش با این لحن دربارش حرف نمیزد و نمی گفت که (پیام شمس برای من بهترین انتخابه) ...
دیدید که آلبوم باورم کن سهیل تهرانی که ترانه شرقی روش کلی حساب کرده بود و البته صدای زیبای سهیل ..با تنظیمهای مسخره ی نیما وارسته به خاک سیاه نشست !
منتظر همین اتفاق برای کما2 عسگری هم باشید...
از این به بعد روی حرفایی که میزنید سعی کنید با پشنوانه ی علمی موسیقی فکر کنید بعد بگید...
ممنون

azamusic 1388,04,24 ساعت 00:06 http://azamusic.persianblog.ir

اول اینکه سلام
دوم اینکه بعضی از هنرمندان هستند سوار بر موج استقبال مردم می شوند و هر چه در سه چهار سال سکوت کرده اند در یک ماه بعد از عرضه البوم جبران می کنند. این اصلا جالب نیست. موسیقی ما هنوز به جای خاصی نرسیده که بخواد بحث های اینطوری براش مطرح بشه. موسیقی پاپ هنوز بین زمین و هوا است. چه برسه که این چند تا نیمه حرفه ای هم بخواهند اینطوری مصاحبه و صحبت کنند.

سیما1 1388,04,25 ساعت 08:41

اقاپیمان شما مصاحبه بنیامین با رادیو اشنا وتیزر کنسرت بنیامین دانلود کردید اگه کردید می شه برای دانلود رو وب سایت بگذارید چون تو وب سایت بنیامین نمی شه دانلود کردشاید رو وب سایت شما شد

میتراسلیمانی 1388,04,29 ساعت 18:00

عجب بحث داغی!!!!!!!

شما هم شرکت کنید خب !!

سیما1 1388,04,30 ساعت 16:01

چرا جواب من نمی دید

ببینید لینک ها مشکل دارن....
مصاحبه رو که خب فقط اجرای منو ببخش جالب هست که لینکش سالمه...من مصاحبه رو کامل دارم اما حجمش زیاد هست...اینم لینک که براتون آپلود کردم :
http://rapidshare.com/files/258477262/__1610___1606___1610___1575___1605___1610___1606____1576___1607___1575___1583___1585___1610____1583_.html
تیزر رو هم من براتون آپلود کردم از این لینک دانلود کنید....
http://rapidshare.com/files/258474332/Benyamin._Tezer_Concert_wwW.soNGbsoNG.coM._wmv_.WMV.html

S.R. 1388,04,30 ساعت 19:39 http://silentpain.blogfa.com

مر30 پمی جون ...
خوشحال میشم بازم سر بزنی و نظر بردی ...
بازم ممنون

بله حتما ! من دیگه مشتری درجه یک وبلاگ شمام فقططط !!!

سلام وبلاگ خیلی خوشگلی دارید امیدوارم که همیشه شاد باشید و این که به وبلاگ من هم بیا و نظر بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد