!~ یک خبر در گوشی ~!

تعدادی از کنسرت‌گذارهای پاپ که این روزها به شدت در پی گرفتن مجوز برای اجرا و کنسرت‌های خواننده‌های تحت قراردادشان تا قبل از ماه رمضان هستند، کم‌و‌بیش و ضد‌ونقیض، در مورد قانون جدیدی صحبت می کنند که توی راهروهای ارشاد در مورد آن حرف و حدیث‌های فراوانی وجود دارد.
این قانون که تا به حال در هیچ‌کدام از برنامه‌های اجرا شده در کشور، اعمال نشده و قرار است از این به‌بعد جزو اصلی‌ترین بند‌های اخذ مجوز شود، از این قرار است که جایگاهی که برای خانم‌ها و آقایان در سالن پیش‌بینی شده باید کاملا از هم‌دیگر جدا باشد تا لابد نظم بیش‌تر و بهتری در سالن‌های اجرای موسیقی برقرار شود!
حرف و حدیث‌ها در این مورد بسیار فراوان است و سایت موسیقی ما تلاش می‌کند که صحت و سقم این اخبار منتشر شده را از زبان مقام‌های مسئول جویا شود و به محض دریافت اخبار درست از منابع موثق، نتیجه را در اختیار شما کاربران عزیز قرار خواهیم داد.

منبع : موسیقی ما

نظرات 5 + ارسال نظر
azamusic 1388,05,22 ساعت 23:30 http://azamusic.persianblog.ir

اول اینکه سلام
دوم اینکه چه خوب! مردا این ور زنا اون ور!

سلام قربان !
ممنون از اینکه سر زدین ..

سلام. وبلاگ جالبی داری. من هم یه وبلاگ تحلیلی در مورد موسیقی فیلم دارم . یه سر به وبلاگم بزن و اگه مایل بودی تبادل لینک کنیم.
www.harmonic.mihanblog.com

سیما1 1388,06,03 ساعت 11:05

سلام اقا پیمان یه خبر پیام شمس برای همیشه از ایران رفت ودوم اینکه در خصوص کنسرت تا موضوع یگانه را بگم من که زنگ زدم ترانه شرقی گفت بچه ها سر تمرین کنسرت هستند من به بنیامین زنگ می زنم ومی گم که یگانه همچین حرفی زده حالا راست ودروغ نمی دونم

سلام...بله...منم شنیدم...ولی بعید میدونم که پیام شمس برای همیشه رفته باشه....چرا که رهبر کنسرت بنیامین پیام شمس خواهد بود...
درضمن اخباری شنیدم که بنیامین به زودی در ارمنستان کنسرتهایی رو برگزار خواهد کرد...
ظاهرا پیام شمس برای انجام کارهای نهایی آلبوم علی سیگاری(پسر خاله اش) که تماما انگلیسی هست و در مارکت امریکا پخش میشه به امریکا رفته و رفتن او برای همیشه در حد شایعه هست....!
اخبار بیشتر رو در اختیار همه خواهم گذاشت.!

baharak 1388,06,03 ساعت 16:38

salam
pemi jaryane CN e beni chie?man 1 hafte hast ke antalya hastam az hame alam bi khabaram
movafagh bashi,miss U

فعلا دقیق معلوم نیست......

S.R. 1388,06,06 ساعت 18:38 http://silentpain.blogfa.com

دیگه فقط همین مونده بود که خانم و آقا جدا شه ... ای ...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد