نریمان هم به جمع شادمهر عقیلی٬پیام شمس و .... پیوست

نریمان هم رفت ! 

~ بدون شرح ~ 

منبع :‌ موسیقی ما

نظرات 9 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز
وب رسمی هواداران بنیامین بهادری
با نظرسنجی نام جدید،دامنه اختصاصی(تبدیل اسم وبلاگ به سایت)
برای وب رسمی هواداران بنیامین بهادری !!!
به روز شد
حتما به وب ما سربزنید
منتظر حضور ونظرات سازنده ی شما هستیم
با تشکر
علی رحیمی کناری،مدیر وب رسمی هواداران بنیامین بهادری[گل]

خبر مهم و ویژه:::
دوستان سلام
وب رسمی هواداران بنیامین بهادری،http://www.Benyamin-85.blogfa.com
هک شد......
با تشکر از همه ی عزیزانی که این چند وقته با بازدیدها و نظراتشون بامن همراه
بودند..
نظرات خودتون را در این وب(http://na-totanha-nisti.blogfa.com)بذارید....
علی رحیمی کناری،مدیر وب رسمی هواداران بنیامین بهادری

!!!

سیما 1388,10,30 ساعت 16:36

سلام می بینید چه الکی وب هک شد از بین رفت اقا پیمان من هنوز باورم نمی شه من فعلا به وب مهدیه میرم نمی دونم ادرسش دارید یانه تا ببینیم وب خودمون کی درست میشه

YEK DOOST 1388,10,30 ساعت 23:58

سلام بچه ها
من
yek doost هستم.من هم دیدم چی شده...خیلی ناراحت شدم..این کامنت زیر را در
وبلاگ اقای رحیمی نوشتم که برای اینکه تکرار نکنم اینجا هم کپی می کنم.
..باید دوباره بسازیم...ولی این بار با تهیه نسخه پشتیبان....بچه ها از همه خواهش می کنم هر کدام می خواهید وبلاگ جدید درست کنید نسخه پشتیبان بگیرید.اگر الان بود خیلی راحت وبلاگ جدیدی درست میشد با همان محتوا.این خیلی مهمه لطفا توجه کنید.در این صورت حتی اگر هم هک بشه اتفاق زیادی نمی افته...این دفعه باید خودمان را برای هر هکری اماده کنیم

در ضمن خوشحال شدم اقای پیمان دارند یک وبلاگ می سازند..تبریک میگم!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سلام اقای رحیمی عزیز
دیدم وبلاگ هک شده...باورم نمی شد...خیلی ناراحت شدم...یک مدت بود به خاطر گرفتاری های شخصی ام سر نمی زدم..... ولی دیشب! ...
وقتی خودتون گفتید هک شده دیگه باور کردم
.........خیلی ناراحت شده ام


ولی یک چیز عجیب...من اسم هکر را در یاهو جستجو کردم وببینید به چی رسیدم

http://search.yahoo.com/search?p=amindayo&toggle=1&cop=mss&ei=UTF-8&fr=yfp-t-701




اسم هلالی را دیدید؟!http://forum.persiantools.com/u61219.html..نمیدونم ارتباطی هست یا نه و یا چه ارتباطی هست؟
...شاید دیگه فایده نداشته باشه چون وبلاگ را پاک کرده ولی اگه بشه هکر را پیدا کرد باید حالش را گرفت



در بلاگفا هم اسم هکر را سرچ کردم اما انگار موتو ر جستجوی انها مثل همیشه خرابه



ببینید من خیلی کار های شخصی زیادی دارم و واقعا قول دادن برام سخته.ولی تصمیم گرفتم که هر کمکی بتونم به شما بکنم تا بتوانید همان سایتی که مورد نظرتون را درست کنید.....چون هم شاهد تلاش ها و زحمت های شما برای وبلاگ بودم که دلم خیلی می سوزه که اینطور از بین بره.. و هم حالا که وبلاگ رفته خیلی دلم براش تنگ شده .نمی تونم نبودنش را تحمل کنم..........
من هر کمکی که بتوانم می کنم مالی و غیر مالی.....حالا به این هکر بیچاره و نامرد ثابت می کنیم که ما کی هستیم

بچه ها حالا که اینطور کردند باید دست به دست هم بدهیم و کاری کنیم کارستان...خورشیدی می سازیم تا نورش همه را کور کنه...من که هستم!
[رضایت]


اقای رحیمی عزیز اصلا ناراحت نباشید بالاخره اتفاقی هست که افتاده...بیاید این را فرصتی کنیم تا همه دست یاری به هم دهیم و.....................[لبخند][رضایت]

قلبم گرفته که وبلاگ نیست....

داداش علی عزیز نکنه ناامید بشید...مبارزه !مبارزه و باز مبازره...ما هستیم!

وای خدای من اصلا فکر نمی کردم اگر این وبلاگ بره اینقدر دلم تنگ میشه....
..........
.......................

ایشالله همینطور که شما میگین بشه...!

ببخشید نریمان کیه؟! شرمنده من خیلی از بنیامین و حومه!!!‌ اطلاعات ندارم!

نریمان کیه !؟:دی
اهنگ :‌حالا حالا حالا حالا همه دستا به بالا .. به این عروس و دوماد بگین هزار ماشالله ! خواننده ی این آهنگ نریمان هست !!!!:دی !
که ۱۰۰٪ شما شنیدید !

خبر مهم و ویژه:::
سلام به همه ی دوستان و بازدید کنندگان وب هواداران بنیامین بهادری
آدرس جدید وب رسمی هواداران بنیامین بهادری
http://Benyaminfans.blogfa.com/
میباشد...
[خونسرد]لطفاً آدرس لینک مارا با اسم جدید جایگزین کنید[رضایت]
منتظر بازدید و نظرات همراه با انرژی و صمیمی شما دوستان و هواداران بنیامین بهادری
هستیم.
با تشکر از همه ی شما
علی رحیمی کناری،مدیر وب رسمی هواداران بنیامین بهادری

خیلی ناراحت شدم که اون اتفاق واسه وب افتاده بود..الان خوشحالم که مشکل حل شد !
راستش من خیلی وقت نمیکنم .. میترسم اگه قول بدم بدقول بشم..
ولی تا جایی که از دستم بر بیاد کمک می کنم ..

وبلاگ جدید http://benyamin88.blogfa.com/ مبارک...فکر نمیکردی باهم کار کنیم،بهتر از پراکندگی باشه؟؟؟

betty 1388,12,15 ساعت 22:40 http://lovingshahryar.blogfa.com

سلام دوست عزیزباتبادل لینک چطوری ؟حتماسربزن به وبم
شهریارنگین موسیقی پاپ

نریمان 1390,02,04 ساعت 19:41

دروغه نریمان همین جاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد