)) خبرهایی از بنیامین ((

  

 اولین خبر در ادامه ی اخبار کنسرت پر از حرف و حدیث بنیامین هست که خب تقریبا میشه گفت در این چند هفته ی باقیمونده تا محرم و صفر منتظر کنسرت بنیامین نباشین...و طبق خبرهایی که به دست من رسیده علت برگزار نشدن کنسرت عدم حضور پیام شمس بوده .. طبق هماهنگی قرار بوده برای رهبری ارکستر بنیامین پیام شمس به ایران بیاد و کنسرت برگزار بشه اما ظاهرا به هر دلیلی پیام شمس به ایران نیومده فعلا...( پیام شمس در حال کار کردن در استودیویی در هالیوود هستش...) 

شنیدیم که کنسرت بنیامین در تهران و قبل از اون انتشار تک آهنگی از بنیامین در اسفندماه ۸۸ رخ خواهد داد! 

همچنین ظاهرا همکاری بنیامین و پیام شمس در آلبوم سوم ادامه پیدا نمی کنه و بنیامین باید دنبال یک تنظیم کننده ی دیگر باشه و هست....  

درضمن منتظر به روز شدن سایت رسمی بنیامین با طراحی جدید در آذرماه باشید.. 

اخبار جدید رو به زودی در اختیارتون قرار میدم...~

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام اقا پیمان
من .....نظرم اینه قبول دارم همه اهنگا خوب نشدن(از لحاظ تنظیم)ولی خداییش انصافم خوبه ها از 9ترک کم کم 6 تاش خوبه دیگه البته از لحاظ فنیش وگرنه من و خیلی ها همشونو دوست داریم
خوشحال میشم بازم بیاین ممنون
فعلا

علی رضا 1388,08,29 ساعت 00:49

من میدونم تنظیم کننده جدید بنیامین کی هست ولی فعلا نباید اسمش رو گفت تا چند ماه اینده هم کار رو شروع میکنه ...دوست صمیمی بنیامین هست و نوازنده ویلن وپیانو ..خیلی وقت هم هست که تو کار موسیقی هست قطعا البوم سوم بنیامین از دوتای قبلی بهتر خواهد بود..اینو بگم که نیماوارسته نیست ..

من خودم هم حدس میزدم که کی باشه !‌ اخبار به ما هم رسیده !

بهارک 1388,09,08 ساعت 20:34

سلام پیمان جان:
خوبی؟
میدونستی که بنیامین شنبه ۷/۹/۸۸ سانس دوم کنسرت آریان رو رفته بوده؟!

نه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شما رفته بودی !؟؟؟!

سیما 1388,09,20 ساعت 09:33

به نظر من تنظیم کننده جدید بنیامین باید میلاد ترابی باشه البته حدس می زنم اقا پیمان شما این خبرهای درباره بنیامین از کجا بدست می اورید

به زودی اعلام می کنم ! ولی خب معلوم نیست کی !
ممکنه حدس شما درست باشه ..

سلام

حدس شما فک کنم درست باشه...از بنیامین که پرسیدم تنظیم کننده جدید شما به عقیده خیلی ها میلاد ترابی است جوابی نداد اما محسن رجب پور گفت که شما این شایعات را از کجا میارید؟نگفت از کجا میسازید!!!
بعید نیست که میلاد ترابی باشه...اما هیچی مشخص نیست
پیام لس آنجلسه....بزودی مصاحبه ای از او خواهید خواند(احتمالا در مجله موسیقی ایرانیان شماره بهمن)
پیام فعلا دست ترانه شرقی و بنیامین رو برای کنسرت تو حنا گذاشته...ولی احتمال زیاد کنسرت بنیامین اسفند برگزار خواهد شد.
ممنون
امید

مرسی امید جان که سر زدی !!! خوشحالم کردی !
حدس میزنم که میلاد ترابی گزینه ی اول بنیامین باشه...
درباره ی کنسرت بنیامین در اسفند هم نظرم مث شما هستش...
بازم ممنون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد