سخنان استاد ~ شجریان ~ در مورد موسیقی و کشور

این هم برای دوستان حرفه ای !  

 

 

قسمت اول مصاحبه ی استاد شجریان با برنامه ی پژواک بی بی سی - لینک 

 

قسمت دوم مصاحبه ی استاد شجریان با برنامه ی پژواک بی بی سی - لینک 

 

------------ 

 

همچنین این هم لینک صحبت های شریعتمداری در مورد استاد آواز و صدای ایران هست که برای هنردوستان عزیز و علاقه مندان به موسیقی قطعا جالب هست !!!!!! 

 

منبع :‌ سایت موسیقی ایرانیان

نظرات 13 + ارسال نظر
حسین 1389,03,17 ساعت 10:09 http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز دوباره به وبلاگ شما اومدم وبلاگ شما واقعا زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

مریم 1389,03,18 ساعت 14:41

سلام این مصاحبه رو دانلود نکردم ولی قبلا دیده بودمش از ماهواره!!!!!!شاید من و همسن و سالام زیاد صدای ایشون رو گوش ندیم و از صداشون مثل قدیمیا لذت نبریم ولی اخلاقشون و صحبتهاشون انقدر زیبا بود که به دل هر جوون و پیری مینشست!!!شاید همین با مردم بودن آقای شجریان و همدلی و همراهیشون باعث شده که روزبه روز موفق تر باشند!!!البته آقا پیمان شما گفتید برای حرفه ای ها.....حالا من که حرفه ای نیستم ولی در حد خودم کاراشونو دوست دارم!!!البته شریعتمداریو گوش ندادم نمیدونم چی گفته!!!راستی اگه میشه از داریوش اقبالی هم بنویسید ....

نمیدونم !‌شاید منظورم از حرفه ای ها احتمالا بزرگترا یا سنتی گوش کن ها بوده !!!!
:دی

Nima 1389,03,18 ساعت 20:09

Kash tamame khanandehaye mahbub mesle benyamin baraye dele mardom mikhundan va ba märdom budan!na ba pool !na ba märdome kharej ke hich dardy nadaran!pemi chand bar porsidam javab nadady:mage bahash rabete

Nima 1389,03,18 ساعت 20:17

Mage nemigi bahash rabete dary?inaro behesh begoo va 2bare mano bi javab nazar!

مطمئن باشید اینارو خودشون هم میدونن ..
نه .. من ارتباطی با ایشون ندارم..
موفق باشید.

سلام
ما وبلاگمونو تازه راه انداختیم...یه سری بزن.دوست داشتی لینکمون کن.(دو تا نابغه)

....ღ♥ღ
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ
................................................ღ♥ღ


سلام آقا پیمان
حتما با خودتون میگید اینجا هم دست از سرتون بر نمیدارم!!
منتظر حضور گرمتون هستم.

حتما مزاحمتون میشم !!!

سلام آقا پیمان
بازهم منم مزاحم همیشگی
بعداز خداحافظی که رده بودم حالا دوباره برگشتم و برای بنیامینیها سوپرایز دارم البته ممکنه که برای شما که از همه چی باخبرید سوپرایز نباشه
به هر حال منتظرتون هستم.

نوشین 1389,05,02 ساعت 15:38

ای ول!
البته اون بی بی سیه رو دیده بودم
شریعتمدارییییییی[شکلک عصبانی]دوره گرد 7...!!!(شرمنده)

من 1389,05,16 ساعت 21:19

خسته نباشید ببخشید اینجا مزاحم شدم نظرات وب برای من باز نمیشه میشه بگید مشکلی هست یا عیب از دستگاه منه...تازه یاهو منسنجر هم باز نمیشد براتون ایمیل کنم شرمنده

یه آشنا 1389,05,27 ساعت 23:15

پیمان نمیخوای اپ کنی؟

وبت داره میمیره چرا اپش نمیکنی؟گناه داره

خبر خاصی نیست آخه !
بیشتر فعالیتم در باشگاه هواداران بنیامین هستش !!
http://benyaminfanclub.blogspot.com

مهرداد 1389,07,17 ساعت 09:58

سلام
لطفا درباره آلبوم جدید رضا یزدانی هم مطلب بذارین. ممنون

مهرداد جان این لینک حاوی اطلاعات خوبی در مورد آلبوم رضا یزدانی عزیز هست : http://www.irannote.blogfa.com/post-6.aspx

یلدا 1389,09,07 ساعت 00:43

ببخشید چرا دیگه نمیشه تو وب شما متن نوشت؟؟

[ بدون نام ] 1391,03,31 ساعت 23:31

پیمان کجا رفتی؟همه وبلاگاتو گذاشتی و رفتی
چرا
؟مگه چی شد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد