کنسرت بنیامین . نوروز 89 . لندن

Benyamin Bahadori Live Concert In London UK.
برای اولین بار کنسرت بنیامین در لندن،نوروز ۸۹ - ۲۳ اسفند ۱۳۸۸

Tangerine Ent in Conjunction with Taraneh Sharghi presents ''Benyamin'' Live in London.
Benyamin will start first leg of his World Tour from LONDON,UK ,Nowrooz 89.
شرکت تنجرین با همکاری شرکت ترانه شرقی برگزار میکند:

کنسرت بنیامین بهادری در لندن،نوروز ۸۹،مارچ ۲۰۱۰

We are delighted to announce that we have hired O2 for benyamin's Concert March 2010.This Venue has recently been awarded as the best concert hall in the WORLD .

http://www.mirror.co.uk/news/top-stories/2009/11/07/o2-world-s-best-venue-115875-21803892/
O2 is named 'world's best venue'

سالن o2 بهترین سالن کنسرت موجود در دنیا هست ..
Tickets:( Available 15th Jan 2010)


*-VIP tickets (Seated close to the stage with best view )
Call 075 300 22 33 2
Ticket Price £59 & up
VIP ticket holders will receive benyamin's latest CD ''88'' on the night of event plus free access to the dance floor. 

دارندگان بلیط VIP آلبوم 88 بنیامین و اجازه ی دسترسی به سن رقص را به طور رایگان دریافت خواهند کرد..
No queuing for VIP ticket holders

** we are now registering names for VIP tickets which are running out quite fast.There is no payment required at this stage.Call 075 300 22 33 2 **


*-General Admission tickets (Dance Floor/Standing)
Ticket Price £39
1-www.ticketmaster.co.uk ( from Jan 2010)
2-Persian shops (30th Jan)
Masoud (Hammersmith Rd,W14 8XJ,020-7602 1090)
Sahand ( Finchley Central,020-8343 3279)
Tehran( Finchley Rd,020-7435 3622)
Mazandaran (Ealing,020-8579 9500)

***There is no VIP ticket available at Persian Shops***

نظرات 12 + ارسال نظر

پیمان جان:از خبر خوشحال کننده ی شما واقعاً ممنون
اگه خدای نکرده،دوباره تکذیب نشه

از خود آقای رجب پور پرسیدم...ایشون تایید کردن..ایشالله که خبر خوب دیگری رو هم به زودی اعلام می کنم..منتظرم قطعی بشه..

[ بدون نام ] 1388,10,19 ساعت 12:32

سلام
به به چه عوض شده اینجا!!!
بابا بنیامیییییییین!بابا لندنننن!!!
حالا شما می تونی بری؟!!!
موفق باشید
تا بعد

لیلا 1388,10,19 ساعت 17:41

سلام .فکر میکردم شایعه ست .جیغم درومد وقتی توی وب شما خبر رو خوندم...................
پس ما چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از صمیم قلبم برای ایشون بهترررررررررین اجرا رو آرزو میکنم.
دوست ندارم دروغ بگم ....ولی تو این شرایط دوست ندارم بنیامین تو ایران عزیزمون کنسرت داشته باشن...
همیشه خوش خبر باشین .ممنون

سلام خدمت شما دوست عزیز.....
من هم با اینکه یکی از آرزوهام دیدن کنسرت بنیامین هست اما دقیقا نظر شما رو دارم......
ولی خب مشخص نیست...
ممکنه کنسرت علی رغم میل ما و حتی خود بنیامین در اسفندماه برگزار بشه که خب حتما اعلام می کنم...
از شناخت و معرفت شما ممنون.....

ما هم راجع به همین موضوع آپ کردیم . از آقای رجب پور راجع به کنسرت ایران هم پرسیدیم ایشون گفتن بعد از نوروز ... حالا تا ببینیم چی می شه واقعا ... هر چند که به نظر ما هم بهتره همون بعد نوروز اجرا داشته باشه تو ایران اگه شرایط جور باشه

سیما 1388,10,21 ساعت 12:29

سلام اقا پیمان گفتم به وبت نمیام ولی به خاطر بنیامین اومدم چون ادم کینه نیستم نخواهم بود نمی دونم مصاحبه جدید وارسته با مجله موسیقی قرن ۲۱خوندید یانه ولی وارسته هرچی تو اون مغز کوچیکش بوده به زبون اورده که من با خوندنش حسابی داغ کردم و.... شما که با اقا رجب پور در ارتباط شما بهشون بگید کی می خوان جلوی وارسته بگیرن مگه مدیر برنامه بنیامین نیست پس چرا کاری نمی کنه که وارسته هرچی که دوست داره بگه دست یگانه از پشت بسته با اون اراجیفی که مدام داره میگه ممنون فعلا

سلام. بله خوندم..
حرفاش اهمیتی نداره ... نه از دید من نه از دید بنیامین نه از دید بقیه..
دیگه هویت اینجور حرفا بر کسی پوشیده نیست.
موفق باشید.

آنا 1388,10,23 ساعت 01:28

سلام خدمت مدیر سایت
من دوتا سوال داشتم داشتم.
1.آیا آقای بنیامین در جشنواره موسیقی فجر امسال شرکت می کنند ؟
2.آیا اطلاع دارید چه گروه های پاپی در جشنواره موسیقی فجر امسال شرکت می کنند؟
لطفا همینجا پاسخ سوالمو بدین
بینهایت ممنون.

با سلام و احترام
تا این لحظه خیر...هیچ خبر و قراری برای حضور بنیامین در جشنواره ی موسیقی فجر نیست..و اگر هر خبری در این مورد شد روی وب قرار میدم..
صحبتهایی درباره ی حضور گروه آریان شنیده شده که هنوز قطعی نیست و از بقیه ی گروه ها هم اطلاعی ندارم...
البته همونطور که میدونید جشنواره ی امسال از ۷ تا ۱۴ اسفند ۸۸ برگزار میشه که هنوز فرصت زیادی تا برگزاری باقی مونده و معمولا اتفاق های بزرگ تا یکی دو روز مانده به برگزاری معلوم و قطعی نمیشه !
پس اگر در این مورد خبر موثقی به دستم رسید در اختیارتون میذارم..
با تشکر

آنا 1388,10,23 ساعت 15:28

بینهایت ممنونم بابت پاسخگوییتون ...
پس من هر روز به وبلاگتون سر می زنم ...
سبز باشید ...

خواهش می کنم .
لطف می کنین..
~۷~

سوسک خسته 1388,10,29 ساعت 19:55

وبلاگ بنیامین-۸۵ داداش علی چی شده؟هک شده؟

!

سیما 1388,10,30 ساعت 16:39

بله سوسک خسته عزیز وب هک شده توسط یک نامرد وتمام اطلاعات ومحتویات از بین برده فعلا باید به وب مهدیه بریم تا ببینیم خدا چی می خواد وب کی درست میشه حالم بدجور گرفته است

بله دارم ...
من دارم یه وبلاگ راه اندازی می کنم خوشحال میشم سر بزنید..
http://benyamin88.blogfa.com

YEK DOOST 1388,10,30 ساعت 23:57

سلام بچه ها
من
yek doost هستم.من هم دیدم چی شده...خیلی ناراحت شدم..این کامنت زیر را در
وبلاگ اقای رحیمی نوشتم که برای اینکه تکرار نکنم اینجا هم کپی می کنم.
..باید دوباره بسازیم...ولی این بار با تهیه نسخه پشتیبان....بچه ها از همه خواهش می کنم هر کدام می خواهید وبلاگ جدید درست کنید نسخه پشتیبان بگیرید.اگر الان بود خیلی راحت وبلاگ جدیدی درست میشد با همان محتوا.این خیلی مهمه لطفا توجه کنید.در این صورت حتی اگر هم هک بشه اتفاق زیادی نمی افته...این دفعه باید خودمان را برای هر هکری اماده کنیم

در ضمن خوشحال شدم اقای پیمان دارند یک وبلاگ می سازند..تبریک میگم!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سلام اقای رحیمی عزیز
دیدم وبلاگ هک شده...باورم نمی شد...خیلی ناراحت شدم...یک مدت بود به خاطر گرفتاری های شخصی ام سر نمی زدم..... ولی دیشب! ...
وقتی خودتون گفتید هک شده دیگه باور کردم
.........خیلی ناراحت شده ام


ولی یک چیز عجیب...من اسم هکر را در یاهو جستجو کردم وببینید به چی رسیدم

http://search.yahoo.com/search?p=amindayo&toggle=1&cop=mss&ei=UTF-8&fr=yfp-t-701




اسم هلالی را دیدید؟!http://forum.persiantools.com/u61219.html..نمیدونم ارتباطی هست یا نه و یا چه ارتباطی هست؟
...شاید دیگه فایده نداشته باشه چون وبلاگ را پاک کرده ولی اگه بشه هکر را پیدا کرد باید حالش را گرفت



در بلاگفا هم اسم هکر را سرچ کردم اما انگار موتو ر جستجوی انها مثل همیشه خرابه



ببینید من خیلی کار های شخصی زیادی دارم و واقعا قول دادن برام سخته.ولی تصمیم گرفتم که هر کمکی بتونم به شما بکنم تا بتوانید همان سایتی که مورد نظرتون را درست کنید.....چون هم شاهد تلاش ها و زحمت های شما برای وبلاگ بودم که دلم خیلی می سوزه که اینطور از بین بره.. و هم حالا که وبلاگ رفته خیلی دلم براش تنگ شده .نمی تونم نبودنش را تحمل کنم..........
من هر کمکی که بتوانم می کنم مالی و غیر مالی.....حالا به این هکر بیچاره و نامرد ثابت می کنیم که ما کی هستیم

بچه ها حالا که اینطور کردند باید دست به دست هم بدهیم و کاری کنیم کارستان...خورشیدی می سازیم تا نورش همه را کور کنه...من که هستم!
[رضایت]


اقای رحیمی عزیز اصلا ناراحت نباشید بالاخره اتفاقی هست که افتاده...بیاید این را فرصتی کنیم تا همه دست یاری به هم دهیم و.....................[لبخند][رضایت]

قلبم گرفته که وبلاگ نیست....

داداش علی عزیز نکنه ناامید بشید...مبارزه !مبارزه و باز مبازره...ما هستیم!

وای خدای من اصلا فکر نمی کردم اگر این وبلاگ بره اینقدر دلم تنگ میشه....
..........
.......................

سلام اقا پیمان حتما سر می زنم ادرس جدید وب بنیامین بهادری من تا امروز طرف کامپیوترهم نمی امدو تا اقا علی بهم خبر داد من م موافقم باید خیلی موظب باشیم

سلام ! موافقم.

سلام بچه ها ما آپیم منتظر حضورتون هستیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد