~ یه تشکر ! ~

واقعا ممنونم از همه ی شما دوستان عزیز که انقدر نسبت به من لطف دارین ! 

واقعا ممنونم ! 

 

منم همه ی شما همراهان عزیز رو دوست دارم . 

درباره بنیامین هم چشم ! دارم بررسی می کنم که یه وب برای بنیامین راه اندازی کنم ! به زودی ! 

آدرسش رو همین جا میذارم ! 

که البته با اولین پست (کلیپ های کنسرت نیویورک) به روز خواهد شد !! 

ممنون از همه . 

~ پیمان ~

نظرات 3 + ارسال نظر

داداش تبریک
امیدوارم از تجربیات وب سایت قبلیمون،کمال استفاده را ببری
اینم واسه هممون افتخاره،تو نت وب های زیادی متعلق به بنیامین باشه...
مثل وب های متعدد طرفداران خواننده های دیگه
کماکان شما نویسنده و همکارمون تو http://BenyaminFans.Ir/
هستی و قدمت بازه برای همکاری......
مؤفق باشی

سلام علی آقا
مرسی ممنون...بله درسته .. برای من یک افتخار بزرگ بود همکاری در در وبلاگ هواداران بنیامین.. و هست و خواهد بود.
اما خب من دیگه به سایت نخواهم آمد .. نه به عنوان مدیریت و نه بازدیدکننده...
امیدوارم که شما هم با تجربه ی زیاد .. و مفیدتون در پیشرفت وب موفق باشید..
با آرزوی پیشرفت و موفقیت برای شما

لیلا 1389,02,25 ساعت 00:10

براتون آرزوی موفقیت میکنم.منتظر یه آپ فوق العاده میمونیم.

مریم 1389,02,25 ساعت 02:03

آقا پیمان ترا خدا کلیپهای کنسرت در امریکا را به من ایمیل کنید تا راه اندازی سایت جدید نمی توانم منتظر باشم وممکنه زیاد طول بکشه با تشکر از شما

هنوز آپ نکردم کلیپ ها رو ! با عرض شرمندگی ! ولی دارم انجام میدم..زیاد طول نمی کشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد