~ کنسرت بنیامین ~

کنسرت بنیامین ! تهران - مرکز همایش های برج میلاد ! 

 

دوشنبه ۱۰ اسفند  

http://benyaminfans.ir

نظرات 5 + ارسال نظر

«قالَ الاِْمامُ الْمَهْدِىُّ(علیه السلام):
أَنَا خاتَمُ الأَوْصِیاءِ وَ بى یَدْفَعُ اللّهُ الْبَلاءَ عَنْ أَهْلى وَ شیعَتى.»:
من آخرین نفر از اوصیا هستم، خداوند به وسیله من بلا را از خانواده و شیعیانم برطرف مىگرداند.
أَکْثِرُو الدُّعاءَ بِتَعْجیلِ الْفَرَجِ فَإِنَّ ذلِکَ فَرَجُکُمْ.»:
براى تعجیل فَرَج زیاد دعا کنید، زیرا همین دعا کردن، فَرَج و گشایش شماست.
نوکررخ ارباب نبیندسخت است
آغازولایت وامامت مولاصاحب الزمان برشیعیان ودوستدارانش به خصوص شمادوست بزرگوارمبارک
التماس دعا

:: بزرگترین چت روم فارسی ::

سلام دوست عزیزم [گل]

از شما دعوت می کنم از بزرگترین چت روم فارسی زبانان دیدن کنید [گل]

ادرس : Www.MihanChat.Com

منتظر شما هستیم ...

راستی از شما ممنون میشم ما رو هم به پیوندها تون اضافه کنید [خجالت]

عنوان لینک : بزرگترین چت روم فارسی لینک : www.mihanchat.com

منتظرتیم ... [خجالت][گل]

سلام پیمان جان
میلادم از بچه های اتفاق نو
یه سر به انجمن جدید بزن

ترانه 1389,02,23 ساعت 10:34 http://taranvazh.blogfa.com

سلام آقا پیمان
وبلاگ قشنگی داری موفق باشید.
من هر کاری میکنم این قسمت تو سایت هوادارا نمیاد.

مریم 1389,02,23 ساعت 19:16

آقا پیمان با سلام به شما من آدرس ایمیلم را دادم که کلیپهای کنسرت بنیامین را در امریکا به من ایمیل کنید با تشکر از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد