دانلود آهنگ فوق العاده ی زیبای نریمان و سعید پانتر

 

دانلود آهنگ ناز نکن نریمان و سعید پانتر ... ! ~ با تنظیم فوق العاده ی پیام شمس

دانلود

نظرات 4 + ارسال نظر
yek doost 1389,02,22 ساعت 14:35


خصوصی:
اقای پیمان سلام

من الان دیدم تمام نظراتم در وبلاگ بنیامین فن ز حذف شده!!!!! که البته فکر نکنم این کار توسط شخص منطقی شما انجام شده و این کار علی اقا هست
و این در حالی هست که تمام تهمت ها و مز خرفات کاربر شیدا را حفظ کرده اند!!!!! و این خیلی جالب هست
برای علی اقا کامنتی نوشتم و توضیح خواستم که معلوم هست بی جواب ماند.
توضیح خواستم و برای او نوشتم که معلوم هست نظرات در وبلاگ او هیچ امنیت جانی ندارند و هر لجظه خطر مرگ انها را تهدید میکنه.من دیروز کلی وقت صرف کردم و نوشتم و این بی مبالاتی و بی مسولیتی ازشخصی که خودش را رییس تیم مدیریتی اسم گذاشته واقعا بد هست
به او گفتم رفتار جانبدارانه شون را توضیح بدن و اینکه جالبه که مز خرفات و تهمت های کاربرشیدا را نگاه داشتند و لی شخصی داره از استدلال های منطقی من می ترسه که می خوام بدانم کی هست؟!
البته من کپی نظراتم را دارم و در واقع انها وجود دارند


ولی من از شما می پرسم چون شما را به عنوان یک فرد منطقی و با فهم قبول دارم.معنی این کار های چی هست؟؟؟؟؟البته بعید می دانم این کار ها توسط شما انجام میشه
به علی اقا بگید از طرف من، اگر ظرفیت نداره که استدلال را تاب بیاره کنار بکشه.من خیلی متاسفم برای اینها.ا و نمی تونه امانت داری یک مدیر را داشته باشه. کنار بکشه و دیگران را اذیت نکنه...انجا بیشتر شبیه به یک مهد کودکه تا یک وبلاگ موسیقی
در هر حال خوشحالم کامنت شیدا را گذاشتید تا همگان در باره او قضاوت کنند.
اما به علی بگویید که وقتی پای تهمت های شیدا به میان هست و علی جواب های من را پاک کرده .من حلالش نمی کنم که این کار را کرده.
البته ببخشید مزاحم شما شدم چون بعید می دانم شما با اینها همدست باشید ولی باندساختن از جانب به قول خودش مدیر!!!! خیلی غیر اخلاقی هست و من که حلال نکردم نه ۸۸ نه شیدا نه علی.به انهابگوییدتا بدانند.یادشان باشه من حلال نمی کنم.
از شما متشکرم.

مریم 1389,02,23 ساعت 10:01

آقا پیمان دیگه هیچکدوممون اونجا نمیریم فکر کردن از دماغ فیل افتادن همه رو محکوم میکنن و به یه اتیش میسوزونن دیگه اصلا نمیخوام نوشته هاشم ببینم فقط از شما خواهشی دارم اگه میشه اخبار جدید از بنیامین رو توی همین سایت خودتون بذارید تا ازش بی خبر نمونیم این کارو میکنید دیگه؟
با ما که قهر نیستید؟

سوگند 1389,02,23 ساعت 11:05

سلام اقا پیمان مگه چند وقته که شما فعالیتتونو توی اون وب شروع کردین که به این راحتی خداحافظی میکنید؟هنوز۶ماه هم نشده!!....منم مثل بقیه برای خیلی از عوامل وب متاسفم

متین د 1389,02,23 ساعت 12:15

پیمان جون با مریم جون موافقم. اخبارو همین جا بگذارین و راه تون رو ادامه بدین.این بهترین کاره. بنیامین را نباید فدای یه مدیر غیرحرفه ای سلیقه گرا آنچنانی کرد.اونم یا درست را یاد می گیره یا از دور خارج میشه تا دیگران که عرضه شو دارن وارد گود بشن.خیالی نیست
شما اونجا سریعترین بهترین اطلاع رسونی رو کردین وبعد از که شما اونجا رفتین بود که آمار بازدید کننده ها از ۱۰۰ شد ۳۰۰ تا.روحرفم فکر کنین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد