مختصری از آلبوم ۸۸ از زبان پیام شمس

از پاییز سال 1386 کار بر روی آلبوم 'بنیامین' را شروع کردم و بعد از تنظیم 29 قطعه تصمیم گرفتن با 12 قطعه  کامل و 5 قطعه کوتاه  آلبوم به بازار عرضه شود. این آلبوم همزمان از شرکت ترانه شرقی در ایران و شرکت Labina از آمریکا در اردیبهشت ماه سال 88 در سراسر جهان پخش گردید. 

سایت رسمی تنظیم کننده ی خلاق کشور و آلبوم ۸۸ :‌ http://www.payamshams.com 

سایت رسمی بنیامین : http://www.benyaminmusic.com 

نظرات 5 + ارسال نظر
میتراسلیمانی 1388,04,02 ساعت 18:01

سلام داد کوجایی شما نیستی؟

ما هستیم !
سر میزنیم ولی از کم لطفی ما نظری از ما دیده نمیشه !

ممنون داداش پیمان
توکه زیادی بهم لطف داشتی و داری.
اما من دلیل کارامو گفتم،چندین بار توضیح کامل و مفصل دادم.
هرجور راحتی آقا پیمان
التماس دعا

منم از توجه زیاد شما به انتقادهای قبلی ممنونم که باعث شد به اینجا بکشه.....

آقا پیمان عزیز
من و وب ما چه هیزم تری بهت فروختیم که میایی همش از مدیران سابق تعریف میکنی،به من انتقاد؟؟؟

جوابهای سوال شما رو توی نظرات متعدد که هم تایید کردی و هم بعضیاشو تایید نکردی گفتم قبلا.......
عجیبه که هنوزم خودتون رو مقصر نمیدونین....جالبه برام.....

سیما1 1388,04,08 ساعت 07:21

سلام داداش پیمان من تا حال وبتون ندیده بودم قشنگ است عکس های دی جی بک هم قشنگ بود

سلام سیما خانوم !
ممنون که سر زدین !! خوشحالم کردین !
بازم این طرفا سر بزن ٬٬

لیلا 1388,04,08 ساعت 14:57

پیمان ترو خداااااااااااااااااا
یا یک وب هوادارن جدید واسه بنیامین بساز
یا این وب رو از دست این تمساح درار
ابرومون رفت با اون وب گلمنگولی
که اصلا هم اپ نمیشه
آخه این وب در حد بنیامینه؟؟؟!!!
ترو خداااااااااااا آقا پیمان

لیلا جان...
من توی همین وب خودم هر خبری از بنیامین بشه سریعا بروز می کنم !
نگران نباش !
با وب من در ارتباط باش ! اگرم دوست داشتی mail بذار برات هر خبری باشه میذارم....
به زودی یه وب چند زبانه با مدیریت گذشته و همکاری من راه اندازی میشه !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد